Як оновити iPad, якщо він не оновлюється? Крок за кроком інструкції

Як оновити iPad якщо він не оновлюється?

Оновлення програмного забезпечення на iPad може бути важливим для забезпечення безпеки, отримання нових функцій та поліпшення продуктивності. Однак, іноді можуть виникнути проблеми з оновленням, і ваш iPad може не оновлюватися. Це може бути обтяжливо, але спокійно – ми готові надати вам крок за кроком інструкції для вирішення цієї проблеми.

Перевірте підключення до Інтернету: Перш за все, переконайтеся, що ваш iPad підключений до Інтернету. Перевірте Wi-Fi або мобільне підключення та забезпечте стабільний доступ до Інтернету. Якщо підключення є, перейдіть до наступного кроку. Якщо ні, переконайтесь, що ви підключені до правильної мережі Wi-Fi або перевірте налаштування мобільного зв’язку.

Перезапустіть iPad: Іноді перезапуск iPad може вирішити проблему з оновленням. Щоб перезапустити пристрій, натисніть і утримуйте кнопку “вимкнути/ввімкнути”, поки не з’явиться повзунок “вимкнути”. Потягніть повзунок, щоб вимкнути iPad. Після того як екран стане чорним, натисніть і утримуйте кнопку “вимкнути/ввімкнути” знову, доки не з’явиться логотип Apple.

Підключіться до комп’ютера: Якщо перезапуск iPad не допоміг, спробуйте підключити пристрій до комп’ютера і використовувати програму iTunes для оновлення. Відкрийте iTunes на комп’ютері та підключіть iPad кабелем USB. Далі виберіть свій iPad у розділі “Пристрої” і натисніть кнопку “Оновити”. Інструкції iTunes допоможуть вам завершити оновлення.

Не оновлюється iPad? Не панікуйте! Спробуйте перевірити підключення до Інтернету, перезапустіть iPad або підключіть його до комп’ютера за допомогою iTunes. Ці прості кроки допоможуть вам оновити ваш iPad і отримати всі нові функції та поліпшення.

Як оновити iPad, якщо він не оновлюється?

Інколи можуть виникати проблеми з оновленням iOS на iPad. Якщо ваш iPad не оновлюється, це може бути дуже неприємно, але є кілька кроків, які ви можете спробувати, щоб вирішити цю проблему.

Перш ніж почати, впевніться, що у вас є потрібне підключення до Інтернету та резервне копіювання вашого iPad зроблено. Таким чином ви зможете відновити дані, якщо щось піде не так під час оновлення.

Ось кроки, які ви можете спробувати, щоб оновити свій iPad:

  1. Перезапустіть iPad. Натисніть і утримуйте кнопку “Вимкнути” на верхній частині пристрою до того моменту, поки не з’явиться ползунок “Вимкнути”. Потягніть ползунок, щоб вимкнути iPad. Після цього почекайте кілька секунд, а потім натисніть і утримуйте кнопку “Вимкнути” ще раз, поки не з’явиться логотип Apple.
  2. Перевірте підключення до Інтернету. Переконайтеся, що ваш iPad підключений до Wi-Fi або мобільного Інтернету.
  3. Перевірте доступні оновлення. Відкрийте “Налаштування” на своєму iPad, натисніть “Загальні”, потім “Оновлення ПЗ”. Якщо доступні які-небудь оновлення, ви побачите їх там. Натисніть “Завантажити та встановити”, щоб почати процес оновлення.
  4. Відключіться від Wi-Fi і знову підключіться. Іноді може статися, що ваш iPad не може оновитися через проблеми зі з’єднанням Wi-Fi. Відключіться від Wi-Fi, зачекайте кілька секунд, а потім знову підключіться до мережі Wi-Fi.
  5. Виконайте оновлення через iTunes. Підключіть свій iPad до комп’ютера, відкрийте програму iTunes і перейдіть до секції “Про iPad”. Там ви побачите кнопку “Оновити програмне забезпечення”. Натисніть її і слідуйте інструкціям, щоб оновити iOS на вашому iPad.

Якщо жоден з цих кроків не спрацював, можливо, вам потрібна допомога фахівців. Зверніться до служби підтримки Apple або відвідайте найближчий авторизований сервісний центр Apple.

Перевірте підключення до Інтернету

Перевірте підключення до Інтернету

Перевірте, чи ваш iPad має доступ до Інтернету. Це можна зробити за допомогою наступних кроків:

  1. Переконайтеся, що ваш iPad підключений до Wi-Fi мережі. Перевірте налаштування Wi-Fi в розділі “Налаштування” і переконайтеся, що ви підключені до активної мережі.
  2. Перевірте швидкість вашого Інтернет-з’єднання. Виконайте швидкісний тест з використанням додатків або веб-сайтів для тестування швидкості Інтернету. Якщо швидкість підключення низька, то це може призвести до проблем з оновленням.
  3. Спробуйте перезавантажити модем або маршрутизатор, щоб вирішити незначні проблеми з мережею.
  4. Витягніть кабель живлення вашого модема або маршрутизатора на кілька секунд, а потім підключіть його знову. Це може вирішити більші проблеми з мережею.

Якщо ви виконали всі ці кроки і відображається, що ваш iPad має доступ до Інтернету, спробуйте оновити програмне забезпечення знову. Якщо проблема продовжується, перейдіть до наступного кроку.

Перезавантажте пристрій

Перезавантаження пристрою може бути досить ефективним способом вирішення проблем з оновленням iPad. Це дозволяє збільшити шанси успішного завантаження оновлень і виправлення відмов. За допомогою простого перезавантаження ви можете спробувати відновити нормальну роботу пристрою.

Щоб перезавантажити iPad, спочатку натисніть та утримуйте кнопку “Увімкнути/Вимкнути” (або кнопку “Сон”), розташовану на верхній частині пристрою. Потім на екрані з’явиться слайдер “Вимкнути пристрій”. Проведіть пальцем по слайдеру зліва направо, щоб вимкнути пристрій.

Після того, як пристрій вимкнеться повністю, зачекайте приблизно 30 секунд і знову натисніть і утримуйте кнопку “Увімкнути/Вимкнути”. Після певного часу на екрані з’явиться логотип Apple, що свідчить про те, що пристрій увімкнувся. Випустіть кнопку “Увімкнути/Вимкнути” і дайте пристрою завантажитися повністю.

Після повного перезавантаження ви можете спробувати оновити iPad знову за допомогою налаштувань пристрою або за допомогою комп’ютера.

Перевірте доступність нових оновлень

Перевірте доступність нових оновлень

  1. Відкрийте налаштування на вашому iPad.
  2. Прокрутіть вниз і клацніть на вкладку “Огляд”.
  3. Клацніть на “Про цей пристрій”.
  4. Виберіть “Оновлення програмного забезпечення”.
  5. Ви побачите список доступних оновлень для вашого iPad.

Якщо вам важливо мати останню версію програмного забезпечення, клацніть на кнопку “Оновити зараз”, щоб встановити оновлення на ваш iPad. Вам може бути запропоновано ввести ваш пароль Apple ID або підтвердити оновлення з допомогою Touch ID або Face ID.

Якщо ви бажаєте оновити ваш iPad пізніше, ви можете вибрати “Встановити оновлення пізніше” і воно автоматично встановиться в пізніший час.