Враження про інтернет-магазин

Враження про інтернет-магазин

Повідомлення Олександр » Сер червня 20, 2012 4:25 pm

Хочу поділитися своїми враженнями від виконання мого замовлення в інтернет-магазині sad.te.ua. Замовляв в цьому магазині акумуляторний оприскувач SADKO. У нас в Києві незважаючи на величну кількість інтернет-магазинів таких в наявності не виявилося.
Сезон у розпалі, а інформація, на жаль, на сторінках магазинів в Інтернеті оновлюється не регулярно. Через це на пошуки втратив зо два тижні. І тоді вирішив зробити замовлення у Тернополі. В цьому магазині була наявна саме та модель, що я безуспішно шукав у Києві. І не тільки на сторінці в Інтернеті, а у реальності. Та й ціна виявилася значно нижче, ніж пропонували в Києві.
В цілому виконанням замовлення задоволений. Тепер про виконання замовлення. Оплату здійснював попередньо – через поповнення карткового рахунку у Приватбанку. Домовлялися по телефону, а реквізити надіслали мені ще й електронною поштою. Гроші за замовлення надійшли у той же день, а от відправки оприскувача довелося зачекати пару днів. В Київ його надіслали транспортно-експедиційною компанією «Делівері» (Delivery-Auto). Мені повідомили номер транспортної накладної і склад призначення, який я вказав попередньо. До слова, ціни на послуги цієї компанії послуги досить помірні: за доставку оприскувача з Тернополя в Київ заплатив лише 18 грн., а швидкість доставки –- висока: замовлення відправлене з Тернополя в п’ятницю о п’ятій годині дня було вже на складі в Києві наступного дня, у суботу, о десятій ранку (можливо й раніше: інформація про вантажі для їх відслідковування оновлюється на сайті компанії лише декілька разів на день -- о 10, 13 і 16 годині). Однак, з одержанням замовлення несподівано стався конфуз: в декларації було невірно вказано ім’я одержувача, і це викликало затримку. Але до честі компанії-перевізника та менеджерів інтернет-магазину, не зважаючи на суботній день, помилку виправили дуже швидко. Мені довелося зачекати лише з півгодини поки все з’ясувалося і перевізник одержав електронною поштою листа-підтвердження від відправника. Помилки трапляються у всіх, але важливо, на скільки швидко вони виправляються. В даному випадку, на мою думку, дуже швидко, і великий плюс на користь цього інтернет-магазину і компанії-перевізника.
Наостанок, ще раз хочу підкреслити: виконанням замовлення я задоволений –- я одержав саме те, що шукав, і за це щиро вдячний менеджерам інтернет-магазину sad.te.ua.
Олександр
 

Re: Враження про інтернет-магазин

Повідомлення Osadtcha » Нед вересня 30, 2012 3:09 pm

Олександр написав:Хочу поділитися своїми враженнями від виконання мого замовлення в інтернет-магазині sad.te.ua. Замовляв в цьому магазині акумуляторний оприскувач SADKO. У нас в Києві незважаючи на величну кількість інтернет-магазинів таких в наявності не виявилося.
Сезон у розпалі, а інформація, на жаль, на сторінках магазинів в Інтернеті оновлюється не регулярно. Через це на пошуки втратив зо два тижні. І тоді вирішив зробити замовлення у Тернополі. В цьому магазині була наявна саме та модель, що я безуспішно шукав у Києві. І не тільки на сторінці в Інтернеті, а у реальності. Та й ціна виявилася значно нижче, ніж пропонували в Києві.
В цілому виконанням замовлення задоволений. Тепер про виконання замовлення. Оплату здійснював попередньо – через поповнення карткового рахунку у Приватбанку. Домовлялися по телефону, а реквізити надіслали мені ще й електронною поштою. Гроші за замовлення надійшли у той же день, а от відправки оприскувача довелося зачекати пару днів. В Київ його надіслали транспортно-експедиційною компанією «Делівері» (Delivery-Auto). Мені повідомили номер транспортної накладної і склад призначення, який я вказав попередньо. До слова, ціни на послуги цієї компанії послуги досить помірні: за доставку оприскувача з Тернополя в Київ заплатив лише 18 грн., а швидкість доставки –- висока: замовлення відправлене з Тернополя в п’ятницю о п’ятій годині дня було вже на складі в Києві наступного дня, у суботу, о десятій ранку (можливо й раніше: інформація про вантажі для їх відслідковування оновлюється на сайті компанії лише декілька разів на день -- о 10, 13 і 16 годині). Однак, з одержанням замовлення несподівано стався конфуз: в декларації було невірно вказано ім’я одержувача, і це викликало затримку. Але до честі компанії-перевізника та менеджерів інтернет-магазину, не зважаючи на суботній день, помилку виправили дуже швидко. Мені довелося зачекати лише з півгодини поки все з’ясувалося і перевізник одержав електронною поштою листа-підтвердження від відправника. Помилки трапляються у всіх, але важливо, на скільки швидко вони виправляються. В даному випадку, на мою думку, дуже швидко, і великий плюс на користь цього інтернет-магазину і компанії-перевізника.
Наостанок, ще раз хочу підкреслити: виконанням замовлення я задоволений –- я одержав саме те, що шукав, і за це щиро вдячний менеджерам інтернет-магазину sad.te.ua.



Доречі в мене такий випадок теж був з Делівері але це в іншому інтернет- магазині. Там мені прийшлося чекати 5 годин поки вияснилося. В Сад поки що такого не було.
Може хтось знає дешевшу службу доставки ніж ? http://sad.te.ua/index.php?aux_page=aux2
Osadtcha
 

Враження про інтернет-магазин

Повідомлення Віктор » Чет травня 07, 2015 12:08 pm

прайс.JPG
прайс на сайті
прайс.JPG (125.14 Кб) Переглянуто 4993 разів

:( Чесно кажучи не люблю писати поганих відгуків, але про даний магазин (sad.te.ua) в такому випадку не варто говорити краще ніц. Замовив товар згідно прикладеного малюнку, довго чекав поки зателефонують, але лише після моїх трьох дзвінків нарешті почали дивитися замовлення, в результаті виявилося що це просто "зазивалка" , реальні ціни становлять за крісло десь біля 3-х тисяч а за пилку 2,6тис.грн. Згідно Закону про захист прав споживачів продавець зобов'язаний продати товар по заявленій ціні (товар є на складі згідно сайту і ціна чітко заявлена, про що я отримав підтвердження заказів від 06.05.2015р. №1560 та 1562). Ціну на товар змінили після відмови продати мені товар по цінах по замовленнях. Напевно доведеться писати скаргу.
Дякую за неспівпрацю....
:( :( :(
Віктор
 
Повідомлення: 1
З нами з: Чет травня 07, 2015 11:47 am

Re: Враження про інтернет-магазин

Повідомлення oxana28 » П'ят жовтня 30, 2015 6:00 pm

Замовляла троянди 7 жовтня. Замовлення вислали аж 28. Та нехай.
Але, прийшли 11 кущів троянди. Враження, що їх викопали тиждні два тому, коріння цілком сухі.
Замовила 11 штук. Вислали всі в одному кульку, ні бірочок, ні ярличків, де який сорт, немає.
Може й більшість просто садять усі квіти скопом і пофік де який колір виросте. Але для садового дизайну це має значення. Невже важко хоча б папірчик причепити з назвою?
oxana28
 
Повідомлення: 2
З нами з: П'ят жовтня 30, 2015 5:46 pm

Re: Враження про інтернет-магазин

Повідомлення Maria » Пон листопада 30, 2015 3:36 pm

Мені якось пофіг 15 штук замовила різних. Хоча мене питали чи підписувати якщо менше 3-ох. Голубий Ніл себе зразу покаже. Люблю відгадувати сорти. От тільки персик від яблуні не відризню(бірка на городі розмоклася). Прийдеться чекати перших плодів
Maria
 
Повідомлення: 26
З нами з: Вів грудня 25, 2012 2:28 pm


Повернутись до Відгуки про наш магазин

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

Перейти в магазин
cron


      ,  , ,